Regulamin

  1. Sprzedawca Flori-Studio Anna Piosik ul. Lednicka 9 61-413 POZNAŃ NIP: 7811634819, REGON: 634507350.
  2. Zmiany zamówienia mogą być dokonywane telefonicznie, nie później niż na trzy godziny przed początkiem terminu doręczenia przesyłki do Odbiorcy. Flori-Studio nie wyłącza możliwości zmiany zamówienia w terminie krótszym, zastrzega jednak sobie w tym przypadku prawo do odmowy zmiany zamówienia.
  3. Flori-Studio realizuje wyłącznie zamówienia prawidłowo opłacone.
  4. Przelewy prosimy realizować na numer konta 60 1020 4027 00 00 1902 0045 8786 nie później niż dzień przed realizacją zamówienia.
  5. Jeżeli w wyznaczonym przez Nadawcę czasie doręczenia przesyłki Odbiorcy nie będzie pod wskazanym adresem, kurier pozostawi wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce, adresie kwiaciarni, w której Odbiorca będzie mógł odebrać kwiaty. Flori-Studio nie realizuje ponownie dostawy, chyba że Nadawca dopłaci za ponowny dowóz przesyłki. W przypadku podania przez Nadawcę numeru kontaktowego do Odbiorcy przesyłki kwiatowej kurier będzie mógł kontaktować się z Odbiorcą przesyłki telefonicznie. Przy wypełnianiu formularza zamówień wymagamy podania numeru telefonu Nadawcy i odbiorcy w celu możliwości kontaktu
  6. W przypadku zamówień z alkoholem Kurier wręczający przesyłkę ma prawo wylegitymować osobę obierającą przesyłkę w celu sprawdzenia czy jest to osoba pełnoletnia. Ponadto kurier nie wyda odbiorcy przesyłki, w przypadku, gdy odbiorca nie zgodzi się na wylegitymowanie lub gdy stwierdzi, że odbiorca jest osobą niepełnoletnią lub/i w stanie nietrzeźwym.
  7. Klienci naszego sklepu, poprzez złożenie zamówienia, świadomie wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie ich danych osobowych, potrzebnych do realizacji składanego zamówienia.
  8. Dostawy są realizowane w momencie wpływu pieniędzy na konto.
  9. Niektóre bukiety wykonane są z sezonowych kwiatów, dlatego Flori-Studio zastrzega sobie zastąpienie kwiatów innymi. Starając się zachować kolorystykę bukietu. Zdjęcia Towarów prezentowane na stronach internetowych Sprzedawcy mają charakter poglądowy. Z racji tego, że kompozycje kwiatowe składają się z żywych kwiatów ciętych, stąd Towar będący przedmiotem zamówienia może w sposób nieznaczny różnić się od kompozycji prezentowanych na zamieszczanych zdjęciach. Tym samym sprzedawca zastrzega możliwość dokonywania zmian w zamówieniu i zastępowania produktów, tak aby kompozycja, którą otrzyma Klient była jak najbardziej zbliżona do tej, która została zamówiona ( kolorystyka, rozmiar, wartość, użyte rośliny).
  10. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Dostawy są realizowane w godzinach 11:00 – 20:00 od poniedziałku do soboty. Klient dokonując zamówienia wybiera godziny dostawy i jednocześnie jest informowany , że ta godzina może ulec przesunięciu o około 2 godziny z przyczyn nie zależnych od sprzedawcy np. korki uliczne.
    1. Zamówienia, które mają być zrealizowane w dniu składania zamówienia przyjmujemy nie później niż 4 godziny przed realizacją zamówienia.
  11. Dostawy realizowane w dniach 21,22 stycznia (Dzień Babci, Dzień Dziadka ) 14 luty (Walentynki),8 marca (Dzień Kobiet ), 26 maj (Dzień Matki ) .Dostawca nie gwarantuje dostawy kwiatowej przesyłki o godzinie wskazanej przez klienta.
  12. Dodatki typu maskotki ich kolorystyka i wygląd mogą ulec zmianie w zależności od dostępu towaru w hurtowni.
  13. Nadawca przesyłki ma możliwość komunikacji z Odbiorcą poprzez umieszczenie w trakcie składania zamówienia informacji tekstowej, napisana odręcznie oraz doręczona Odbiorcy wraz z przesyłką.
  14. Dostępne są trzy wersje bukietów: mały ok. 11 kwiatów, średni ok. 25 kwiatów, duży ok.50 kwiatów.
  15. Kompozycje z czerwonych róż nie podlegają zmianie koloru. W przypadku pozostałych kompozycji kolorystyka może ulec zmianie, po uprzednim poinformowaniu Nadawcy.
  16. Reklamacje należy składać: pod adresem e-mailem: kwiaciarnia@flori-studio.pl lub telefonicznie pod numerem +48 501 422 226.
  17. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Reklamacje dotyczące składu lub jakości przesyłki kwiatowej rozpatrywane są wyłącznie w oparciu o dokumentację zdjęciową przesłaną przez Nadawcę lub Odbiorcę przesyłki kwiatowej.
  18. Flori-Studio gwarantuje świeżość kwiatów. Podpis odbiorcy jest gwarantem świeżości i nie podlegają one reklamacji.
  19. Wszelkie reklamacje dotyczące doręczenia przesyłki kwiatowej będą rozpatrywane w przeciągu 7 dni.
  20. Dostawy realizowane poza Poznaniem Nadawca dopłaca za dowóz zgodnie z strefa dowozu.